Výtvarnice
Vystudovala scénografii na pražské DAMU v letech 1984–90 (u J. Konečné, I. Greifové, J. Duška).
Spolupracuje především s tvůrci generačně blízkými: Jurajem Deákem, Jakubem Špalkem (Cyrano z Bergeracu, Hodina mezi psem a vlkem, Růže pro Algernon, Královský hon na slunce), s režisérem Michalem Dočekalem (Doňa Juana, Clavijo, Ten, který dostává políčky, Pod modrým nebem). Je dále autorkou kostýmních návrhů pro režie Jakuba Korčáka (Dva šlechtici z Verony, Smutek sluší Elektře, Tři sestry, Tartuffe, Zahrada na křídě), pro režisérku Janu Kališovou (Noc tribádek, Prachy, prachy, prachy, Mistrovská lekce), autorkou kostýmních návrhů pro Lucií Bělohradskou (Caligula, Virginia), režiséra Ondřeje Sokola (Osiřelý západ) a další. Jejím častým spolupracovníkem je i režisér převážně operního žánru David Radok (činoherní skladba Popis jednoho zápasu podle textů F. Kafky je výjimkou).
Kostýmy navrhovala rovněž v zahraničních divadlech, nejčastěji pro švédské operní scény. V Göteborgu to byla Bergova Lulu (režie S. Hartmanchen), Mozartův Don Giovanni a Rossiniho La Cenerentolla /Popelka/ (obě režie D. Radok). Popelka byla přenesena i do Královského divadla v Kodani. V Göteborgu připravila kostýmní návrhy pro současnou švédskou operu v režii D. Radoka (K – Popis jednoho zápasu).
V Klicperově divadle navrhovala kostýmy k inscenaci Na koho to slovo padne.
* Hvězdičkou jsou označeny inscenace, ve kterých Katarína Hollá aktuálně účinkuje.
Na našich stránkách používáme cookies. Díky nim můžeme lépe pochopit, co vás zajímá a jak náš web vidíte. Zároveň nám umožňují snazší tvorbu obsahu a správu webu. Kliknutím na tlačítko „Přijmout vše“ nám dáte souhlas s využíváním souborů Cookies - více zde.